Hörgeräte Probleme!? 5 Schritte zur Fehlereingrenzung | MySecondEar

Problémy naslouchátka!? 5 kroků k omezení chyb

Pro mnoho lidí jsou sluchové pomůcky nepostradatelná podpora v každodenním životě. Umožňují účastnit se rozhovorů a vnímat zvuky, které by bez nich nebyly slyšitelné. Ale co dělat, pokud je sluchadlo vadné? V tomto článku podnikneme kroky, které mohou pomoci s problémy naslouchátka.

Krok 1: Zkontrolujte připojení smartphonu

Když je sluchadlo připojeno k aplikaci smartphonu, první věcí, kterou musíte udělat, je, zda mít připojení. Pokud je zařízení rozpoznáno, mělo by být zkontrolováno, zda ovladač pracuje pro objem a které signály jsou na výstupu. Pokud existují problémy s připojením, může být užitečné znovu nasazovat sluchadlo nebo přeinstalovat aplikaci.

Krok 2: Zkontrolujte, zda je vrtulník kabelu a vadný

Pokud ze sluchadla pochází žádný zvuk nebo není jasný a dochází k zvukům, jako je hučení, hluk nebo zkreslení, zařízení by mělo být zkontrolováno na kabelový vrtulník. Je vhodné vyměnit jednotku reproduktoru vpravo a doleva, aby se problém zúžil. Pokud problém pokračuje, může existovat vadná jednotka posluchače ..

Krok 3: Zkontrolujte kontaminaci

Pokud naslouchadlo stále nevydává zvuk, měly by být deštníky zkontrolovány na kontaminaci a v případě potřeby vyměněny. Filtry Cerumen by měly být také zkontrolovány na znečištění a v případě potřeby nahrazeny. Mělo by být opatrné používat správný systém Cerum pro vaši vlastní sluchadlo.

Krok 4: Zkontrolujte možnost nabíjení

Pokud je naslouchátko operace baterií, měly by být nové baterie používány pravidelně. Pokud má sluchadlo nabíjecí stanici, měla by být zkontrolována její funkčnost. Může být užitečné stručně vyměnit sloty napravo a doleva, aby se zúžily problémy. Kabel a zástrčka by měly být také zkontrolovány na Wobblers.

Krok 5: Opraveno zadané

Pokud je sluchadlo stále vadnou navzdory všem šekům, měla by být opravena oprava. V MYScandear můžete použít poštovní adresu service@mysecondear.de s odpovídající diagnostikou chyb a kontaktními údaji. Pro stávající zákazníky existuje také možnost používat půjčovací zařízení, aby mohli i nadále dobře slyšet v době opravy.

Stručně řečeno, lze říci, že je důležité, aby problémy naslouchátka byly systematické a pozorovaly různé kroky, aby bylo možné najít příčinu vady. V závislosti na typu sluchadla mohou být k dispozici různé zdroje chyb. Před uvedením opravy je vhodné nejprve provést několik recenzí. Pokud stále nenajdete řešení, můžete kontaktovat zákaznický servis a v případě potřeby využít výhody služby půjčky. S pečlivou diagnózou chyb a správným přístupem však můžete vyřešit mnoho problémů se sluchadlem.