platba kreditní kartou

Jsou přijímány následující kreditní karty: American Express, Maestro, MasterCard a Visa.

Pokud platíte kreditní kartou, budete během procesu objednávání požádáni o zadání údajů o kreditní kartě. Vaše data nám budou samozřejmě šifrována pomocí postupu SSL. Vaše kreditní karta bude poté načtena přímo a vaše objednávka je upravena přímo námi.

Abychom vás chránili před zneužíváním kreditních karet, můžeme také provést kontrolu vašich dat, když si objednáte. V tomto případě obdržíte e -mail na potvrzení objednávky z našeho zákaznického servisu. Další postup vám bude vysvětlen v tomto e -mailu.

platba přes PayPal

Pokud chcete použít tuto možnost platby, budete během procesu objednávání předáni přímo na PayPal. Pokud jste již zákazníkem PayPal, můžete se snadno zaregistrovat a platit za vaše uživatelská data. Platba je obzvláště jistá díky ochraně kupujícího PayPal, protože pokud něco nefunguje, obdržíte své peníze zpět.

Pokud platíte s PayPal v MyScondearedu, propojíme váš účet MySecondear s vaším účtem PayPal.

Pro vás jako zákazníka to znamená, že se nemusíte znovu zaregistrovat u PayPal, když nakupujete v Mysecandear.

MySecandear je proto možné shromáždit částku z vašeho účtu PayPal, pokud je zboží skutečně odesláno. Jakékoli úhrady a další platby mohou být implementovány rychle a snadno s jejich připojeným účtem PayPal.

Tento odkaz můžete odstranit kdykoli nebo také použít jiný účet PayPal.

Platba Klarna okamžitě (přímý debet)

Pokud se okamžitě rozhodnete pro platbu Klarna, Klarna Bank provede proces plateb pro mysecandear.

Pokud jste si při objednávce vybrali Klarna jako platbu, můžete si okamžitě vybrat prostřednictvím našeho poskytovatele Klarna. Nepotřebujete účet na Klarně.

Sofortüberweisung je přímý bankovní převod, který pracuje s vašimi údaji o online bankovnictví.

  • Vyberete si svou zemi a banku.
  • Přihlaste se s vašimi údaji o online bankovnictví. Data jsou šifrována do vaší banky.
  • V některých bankách je do vašeho smartphonu odeslán další potvrzovací pin, který musíte použít jednou k potvrzení vaší transakce.
  • Jakmile byl bankovní převod úspěšný, MySecandear obdrží potvrzení a okamžitě spustí objednávku.
  • Co můžete udělat, pokud nebylo přijato žádné potvrzení objednávky?

    Po úspěšném dokončení objednávky obdržíte potvrzení objednávky na e -mailovou adresu, kterou jste zadali. Poté byla vyplněna objednávka, jakmile byla MySecondear odeslána na objednávku.

    Pokud ve své poštovní schránce nenajdete potvrzení objednávky, zkontrolujte také složku spamu.

    Obecně nemůžete dostávat e -maily od MySecandear? Obraťte se na náš zákaznický servis na adrese service@mysecontear.de .