Často kladené otázky
O nás
Za společností MySecondEar stojí silný tým audiologů a inovátorů, kteří si dali za cíl otřást trhem s naslouchadly a přinést trvalé pozitivní změny. Věříme, že vynikající sluch by měl být dostupný pro každého. Každý den pracujeme na tom, abychom to umožnili.
Náš spoluzakladatel a generální ředitel Niklas Spichalsky sám nosí sluchadla více než 20 let, a proto až příliš dobře zná úskalí nákupu sluchadel.
Od vysoké míry nepřehlednosti na trhu přes nedostatečnou flexibilitu až po zcela přemrštěné ceny.
Aby všem těmto problémům čelil, založil společně s Julianem Stechertem společnost MySecondEar. S pomocí svého týmu akustiků, mistrů akustiky a poradců pro sluch jsou nyní oba jednateli jedné z nejrychleji rostoucích akustik v Německu.
Ano! Společnost je registrována u biha - Spolkového cechu akustiků - což je zastřešující organizace oboru akustiků sluchadel v Německu. Každý, kdo je v něm registrován, má nejen smlouvy se všemi zákonnými zdravotními pojišťovnami v Německu, ale těší se i vysokému postavení u soukromých zdravotních pojišťoven a samotných výrobců sluchadel. Jako váš nový akustik jsme tu pro vás jako kontaktní partner pro všechna témata týkající se sluchových pomůcek a sluchových vad.
Postup nákupu sluchadel
Je to možné! Společně s námi podniknete tyto kroky:
1. Požádáte o cenovou nabídku na požadované sluchadlo.
2. Kontaktuje vás váš osobní sluchový specialista nebo sluchový poradce, abyste si ujasnili případné nevyjasněné otázky. Můžete nás také kontaktovat přímo na telefonních číslech +49 30 3080 6040 (Německo), +43 720 816056 (Rakousko) nebo +41 43508 46 42 (Švýcarsko).
3. Svému osobnímu sluchovému specialistovi nebo sluchovému poradci nejprve e-mailem zašlete aktuální předpis od svého ORL lékaře s vyznačeným vyšetřením sluchu.
4. V případě, že jste se rozhodli pro nákup sluchadla, můžete se obrátit na nás. Když dáte "OK", váš sluchový specialista nebo sluchový poradce pro vás vytvoří individuální objednávku a zašle vám e-mailem příslušný odkaz k objednávce.
5. Poté, co si vše prohlédnete, můžete objednávku iniciovat sami, případně tak můžete učinit společně se svým sluchovým poradcem.
6. Nyní jsou vaše sluchadla připravena k odeslání. Na základě Vašeho sluchového testu budou přístroje přednastaveny a zaslány poštou k Vám domů.
7. Po obdržení sluchadel pak proběhne jejich nastavení na dálku s Vaší osobní kontaktní osobou z našeho akustického oddělení. O postupu vzdáleného nasazení budete předem podrobně informováni.
Vidíte tedy, že nákup na dálku online u MySecondEar není nic složitého a je dokonce mimořádně pohodlný! Pokud chcete nákup sluchadla vyřídit ze svého zákonného zdravotního pojištění, je nutná alespoň jedna schůzka k převzetí v jedné z našich specializovaných prodejen. Nejlépe uděláte, když uděláte první krok a nezávazně se poptáte! Těšíme se na vaši odpověď!
Vše, co potřebujete k uvedení sluchadel do provozu. Konkrétně se jedná o:
- požadované sluchadlo
- nabíjecí stanici nebo balení baterií (60 ks.
- Výstupní sluchátka
- Sluchátka různých velikostí a tvarů
- Sluchátkové filtry
- Čisticí sada
- Pouzdro na sluchadlo
Všechno toto je zdarma, tj. již zahrnuto v ceně sluchadel. Navíc máte nárok na šest let úprav zdarma!
Máte zájem o sluchadlo? Pošlete nám nezávaznou poptávku nyní!
Ano! Výše popsaný postup je pouze jednou z možností, rádi vás přivítáme v některé z našich specializovaných prodejen. Najdete nás v berlínském Schönebergu (Regensburger Str. 5, 10777 Berlín), v Dortmundu (Olpe 29, 44135 Dortmund) nebo v Hamburku (Überseeboulevard 2, 20457 Hamburk).
Pro sjednání schůzky nám stačí zavolat na telefonní číslo +49 30 3080 6040 (Německo), +43 720 816056 (Rakousko) nebo +41 43508 46 42 (Švýcarsko) nebo nám napsat e-mail na hallo@mysecondear.de. V případě nákupu můžete na místě zaplatit také kartou.
Ceny a platba
Zkrátka proto, že MySecondEar je efektivní a digitálně zaměřený.
Na trhu se sluchadly se příliš dlouho nic nezměnilo. Trh a tím i ceny ovládá několik společností. MySecondEar tomu čelí tím, že se zaměřuje na moderní a efektivní řešení:
Optimalizované procesy
Náš tým má rozsáhlé znalosti a zkušenosti v oblasti online zákaznického servisu a samozřejmě v našich specializovaných prodejnách. Naslouchadla vám nasadíme na dálku, flexibilně a bez ohledu na lokalitu.
Žádný předražený marketing
Naší reklamu děláme především na internetu a online. To nám umožňuje efektivnější zacílení marketingu a přináší velké úspory. Neinzerujeme v televizi ani v rádiu.
Žádní drazí ambasadoři značky
Chceme vás vést k dobrému sluchu a nepotřebujeme herce ani moderátory na základě smlouvy. Ti často sami sluchadla nenosí a jsou nákladní.
Přenášíme obrovské úspory přímo na vás! Protože Niklas Spichalsky je jako uživatel sluchadel a zakladatel MySecondEar přesvědčen, že dobrý sluch by měl být konečně cenově dostupný a neměl by už být luxusem!
Определение и обхват на фиксираната такса за ремонт:Фиксираната такса за ремонт е еднократно плащане, извършвано от задължително здравноосигурителните дружества за 6-годишно обслужване. За основните слухови апарати (без допълнително заплащане от ваша страна) всички разходи за ремонт се покриват през този период. Фиксираната такса за ремонт не покрива слуховите апарати с по-високо качество, които са закупени с допълнително плащане. Всички допълнителни разходи за ремонт, възникнали в резултат на по-висококачествените слухови апарати, ще бъдат фактурирани. Това означава, че се радвате на най-доброто обслужване и можете да разчитате на своите слухови апарати!
Покриване на разходите за слухови апарати с по-високо качество: За слухови апарати с по-високо качество, подлежащи на доплащане, здравноосигурителната компания покрива фиксирана сума от разходите за ремонт чрез фиксираната такса за ремонт. Допълнителните разходи, по-специално разходите за ремонт, дължащи се на по-доброто оборудване или подмяната на консумативи, трябва да се поемат от самото осигурено лице.
Сервиз и препоръки за новозакупени апарати: Сервизната фиксирана такса на здравноосигурителните дружества, която варира между 120 и 154,70 евро, покрива и дейностите по поддръжка и ремонт. В края на шестгодишния срок често се препоръчва нова покупка, особено ако разходите за ремонт надвишават разходите за нова покупка. Редовната поддръжка и грижи, както и консултацията с акустик в случай на ремонт са от съществено значение за дълготрайността на слуховия апарат.
Възможности за плащане и защита
За ваше удобство предлагаме различни начини на плащане:
- PayPal (със защита на купувача)
- Klarna
- банков превод
- Amazon Pay
- кредитна карта
Като лице със задължителна здравна осигуровка в Германия, вие заплащате само индивидуалното си доплащане. Когато плащате с PayPal, се възползвате от защитата на купувача, която ви предлага допълнителна сигурност. Ако възникнат неочаквани проблеми, можете да се свържете директно с PayPal и да не поемате никакъв риск.
Zdravotní pojištění
Ano! Jako registrovaní akustikové v biha, Spolkovém cechu akustiků sluchadel, máme smlouvy se všemi německými, zákonem stanovenými zdravotními pojišťovnami. Zaplatíte tedy pouze rozdíl snížený o dotaci (vlastní příspěvek) a my se postaráme o vyřízení s vaší zdravotní pojišťovnou.
Jste-li soukromě pojištěni, jednoduše sami předložíte vyúčtování a obdržíte zpět svou individuální dotaci.
To mimo jiné závisí na tom, u které zdravotní pojišťovny jste pojištěni. Chcete-li se o tom dozvědět více, obraťte se nejlépe přímo na svého osobního sluchového poradce nebo nám zavolejte na číslo +4143 5084 642 (Švýcarsko) nebo +43 720 816 056 (Rakousko) nebo +4930 311 939 65 (Německo), pokud jste s námi ještě nebyli v kontaktu.
Doprava a vrácení zboží
Sluchadla zasíláme v rámci Německa, Rakouska, Švýcarska a obecně v rámci Evropy.
Pro zasílání mimo Evropu je nejlepší nám zavolat na telefonní čísla +49 30 3080 6040 (Německo), +43 720 816056 (Rakousko), +41 43508 46 42 (Švýcarsko) nebo nám napsat na service@mysecondear.de.
Doprava je zdarma i pro vaše nová sluchadla. Postaráme se také o celní odbavení. Pro naše zákazníky ze Švýcarska tedy platí ceny uvedené na webových stránkách, a to zcela bez jakýchkoli skrytých nákladů.
.Sluchadla jsou vám v rámci Evropy zasílána zdarma. Příslušenství k naslouchadlům a baterie jsou rovněž bez nákladů na dopravu, pokud je hodnota objednávky alespoň 49 € (99 € mimo Německo a 149 € ve Švýcarsku). Při hodnotě objednávky nižší než 49 € se uplatňují náklady na dopravu ve výši 4,90 € (9,90 € mimo Německo a 29,90 € mimo EU).
V rámci EU zasíláme zásilky prostřednictvím našeho přepravního partnera DHL. Jakmile bude náš balíček předán našemu partnerovi, obdržíte od nás e-mailem potvrzení o odeslání. V e-mailu najdete číslo zásilky (ID) a odkaz, pomocí kterého můžete objednávku sledovat.
.Právo na návrat
Ano!
Během běžných testovacích fází obdržíte od svého akustika testovací zařízení. Tato testovací zařízení tedy nejsou konečnými zařízeními, která si nakonec zakoupíte. U nás je to trochu jinak.
Finální zařízení obdržíte přímo od nás, ale máte 30denní záruku na dobrý pocit. Pokud tedy během této doby zjistíte, že vám přístroj nevyhovuje, nebo si jeho koupi rozmyslíte, můžete od nákupu bezplatně odstoupit a získat zpět peníze v plné výši.
Jsme však přesvědčeni, že svého nákupu nebudete litovat. Svědčí o tom i mnoho kladných hodnocení našich zákazníků. Například na TrustedShops.
Záruka a pojištění
Všechna sluchadla Oticon, Starkey, ReSound a Phonak mají pětiletou záruku na zařízení a baterii. Všichni ostatní výrobci nabízejí dvouletou záruku.
Na příslušenství je poskytována jednoletá záruka a na náhradní díly, jako jsou např. ex-náušníky, je poskytována šestiměsíční záruka.
Na naše sluchadla se vztahuje záruka na materiálové a výrobní vady od okamžiku dodání. Upozorňujeme, že záruka se nevztahuje na poškození způsobená nesprávným zacházením nebo opravami prováděnými neoprávněnými osobami.
Ano, nabízíme také možnost pojištění vašich sluchadel. Spolupracujeme s naším partnerem Alteos, který je součástí skupiny AXA. Tam si můžete uzavřít pojištění pro svá sluchadla a chránit se tak proti ztrátě, krádeži a dalším rizikům. Více informací a možnost uzavření pojištění naleznete na stránce Alteos Hörgeräte Versicherung.
Záruky / pojištění
Všechna sluchadla mají standardně dvouletou záruku.
Výjimku tvoří Phonak (od 1. 1. 2018). 2022), Oticon (od 06.04.2022), Starkey (od 01.05.2022) a ReSound (od 01.06.2022). Zde se na všechna zařízení vztahuje pětiletá záruka na samotné zařízení a také pětiletá záruka na dobíjecí baterii v ceně.
Na příslušenství se vztahuje jednotná jednoletá záruka.
Na náhradní díly (např. bývalé náušníky) se vztahuje šestiměsíční záruka.
Ano. za jednorázový poplatek 99 € za ucho si můžete přidat prodloužení záruky na čtyři roky. U některých výrobců je standardní záruka již pětiletá. Více informací o této otázce najdete výše.
Nabízená sluchadla mají záruku na materiál a zpracování od okamžiku dodání. Tato záruka se vztahuje na výrobní a materiálové vady samotného naslouchadla, nikoli však na příslušenství, jako jsou baterie, hadičky, reproduktory, náušníky, voskové chrániče atd..... Na problémy způsobené nesprávným používáním, nesprávnou manipulací nebo opravami prováděnými neoprávněnými osobami se záruka nevztahuje nebo může vést k její ztrátě.
.Opravy
Pokud dojde k záruční reklamaci, samozřejmě se o ni bezplatně postaráme. Bezplatně vám zašleme náhradní zařízení.
2 Obdržíte od nás přepravní štítek pro zaslání vašeho zařízení, které potřebuje opravu, samozřejmě zdarma.
3. Postaráme se o manipulaci a opravu.
4. Zařízení vám vyměníme.
I po skončení záruky jsme vám vždy k dispozici pro opravy jako váš akustik.
Pokud byste měli opravu řešit prostřednictvím některé z našich specializovaných prodejen, postup je následující:
1. V případě, že se rozhodnete pro opravu zařízení, je třeba se obrátit na nás. Objednáte se k nám na opravu Vašeho sluchadla.
2. Pokud nemůžeme opravu vyřídit přímo ve specializované prodejně, poskytneme Vám po dobu opravy Vašeho sluchadla sluchadlo k zapůjčení.
3. Postaráme se o zpracování a opravu.
4. Proběhne nová výměna.
.Po uplynutí dvouleté nebo čtyřleté záruční doby zaplatíte za případnou opravu sluchadla následující ceny:
Výměna baterie = 49,00 €
Malé opravy = 59,00 €
Velké opravy = 149,00 €
Malé opravy se týkají především optických vad. Velké opravy jsou naopak nutné u technicky složitých závad. Příkladem může být vadný procesor
.Ние с нетърпение очакваме да ви посрещнем в някой от нашите специализирани магазини! Можете лесно да си уговорите среща по имейл на адрес hallo@mysecondear.de или по телефона на 030 31193965.
Máte další otázky?
Pokud jsme ještě neodpověděli na vaše nezodpovězené otázky, neváhejte nám zavolat nebo poslat e-mail.