All-Round bezstarostný balíček: Služba naslouchátka v MySeconDear
Vaše spokojenost je naše nejvyšší chvála a zastřešující cíl naší práce! Náš slib pro vás nebo vaše sluchadla proto zahrnuje řadu bezplatných nabídek. V tomto článku získáte přehled o tom, na kterých službách se můžete spolehnout na MySecandear.
30 dnů práv na návratnost
Navzdory nejlepší radě na správné sluchadlo se ukazuje pouze při nošení a testování, zda volba byla ve skutečnosti správná. Pokud zjistíte, že vaše nová sluchová pomoc nesplňuje všechny vaše potřeby, můžete jej poslat zpět zdarma do 30 dnů. Peníze dostanete samozřejmě v plném rozsahu. Pokud jste provedli nákup na účet a odeslali sluchadla zpět do 14 dnů, váš účet nebude účtován. Výměna za novou sluchadlo je také možná, náklady na dopravu nese Mysecandear. Neexistují žádné další náklady na ně!
zaručené dobře pojištěné
Záruka pro vaše sluchadla obvykle zahrnuje období 2 let, pro posluchače existuje záruka na jeden rok. Výjimky představují zařízení od Oticon, Starkey a Phonak - zde si můžete užít 5 -leté záruku na zařízení a baterii. Existuje také možnost prodloužit záruční dobu za cenu 90 € na ucho o 2 roky.
Jak dobře si také udržujete sluchadlo, způsobené nebo ztráty třetích stran mohou nastat neočekávaně a vést k neočekávanému finančnímu stresu. S pojištěním prostřednictvím MySecandear máte na výběr 3 tarifů pro maximální flexibilitu. Nejsilnější tarify pokrývají krádež, poškození způsobené vlhkostí (včetně potu), úmyslné poškození a ztrátou sebe sama. Chcete -li si užít úplnou svobodu obav, kromě konvenční záruky byste měli zvážit vyřazení pojištění. Další informace o pojištění lze nalézt zde .
Opravná služba
Když dojde k záručnímu případu, převezme společnost MySecandear oprava na sluchadla zdarma. Chcete -li zachovat váš sluch, zpřístupněte vám náhradní zařízení po dobu opravy. To vám bude zasláno příspěvkem. V balíčku použitém pro tento účel je návratový skluz, se kterým můžete odeslat zařízení, které nám bude opraveno. Po úspěšné opravě dochází k výměně náhradního zařízení a naslouchátka stejným způsobem. To znamená, že neexistují žádné náklady na dopravu a balení.
Pokud došlo k poškození mimo období záruky, dovolíme si vypočítat následující:
- Změna baterie: 49,00 EUR
- Malá oprava (např. Kompenzace za optické vady): 59,00 EUR
- Větší opravy (např. U vadného procesoru): 149,00 EUR
Služba na místě
Od vzdálených služeb vás vždy rádi přivítáme na jednom z našich míst na místě. Rádi bychom převzali čištění a kontrolu vašich sluchadel zdarma. Provádíme také změnu deštníku, filtrů a zvukových hadic, jakož i post -zpracování kusů uší zdarma. Pouze náklady na nezbytné komponenty (např. Ex-listeners) nebo pro vaši vlastní vinu nesete vy. Neváhejte se na nás podívat a opřít se zpět v uvolněné atmosféře, zatímco se staráme o vaši sluchadlo.