Přeprava a dodání
Náklady na přepravu & amp; Dodací lhůty
sluchadla vám v Evropě jsou zdarma. Příslušenství a baterie naslouchátka jsou také bez přepravy z objednávkové hodnoty nejméně 49 EUR (99 EUR mimo Německo a 149 EUR ve Švýcarsku). Náklady na dopravu 4,90 EUR (9,90 EUR mimo Německo) se vztahují pod hodnotu objednávky 49 EUR.
V rámci EU posíláme balíčky s naším přepravním partnerem DHL. Jakmile je náš balíček předán našemu partnerovi, obdržíte od nás e -mailem potvrzení o přepravě. V e -mailu je vaše číslo zásilky (ID) a odkaz, se kterým můžete sledovat objednávku.
Zde je sledování dhl & gt; << /A>
Objednávky pro naše mezinárodní zákazníky (mimo EU) jsou zasílány službou DHL Express Service, takže váš balíček dorazí do 2-5 dnů (kvůli současné potíže s doručením se může některé produkty vyskytnout v delších dodacích dobách).
Pro objednávky ve třetí zemi ukazujeme DPH/řízení na faktuře.
Dodací lhůty
V zásadě rozlišujeme mezi sluchadly a příslušenstvím nebo náhradními díly. U sluchadel je dodací lhůta v současné době kolem 14–21 dnů v závislosti na výrobci a zdravotním pojištění. V případě příslušenství a náhradních dílů činí doba dodání přibližně 2-4 pracovní dny. Pokud však požadovaná položka není na skladě, může to prodloužit dodací dobu na přibližně 7-10 pracovních dnů.
Přesná doba dodání sluchadel také závisí na tom, zda jsou legálně nebo soukromě pojištěni. Naše zákaznická podpora to rádi vysvětlí podrobněji. Toho můžete dosáhnout na 49 3080 6040 (Německo), +43 720 816056 (Rakousko) nebo +41 43508 46 42 (Švýcarsko).
Jak získáte svůj účet?
Faktura pro vaši objednávku bude zahrnuta do vašeho balíčku. Pokud již nenajdete fakturu, kontaktujte náš zákaznický servis na adrese service@mysecontear.de . Rádi vám zašleme fakturu e -mailem.